Üyelerimiz :)

17 Mart 2013 Pazar

Aşkı memnu ve Sünger tekniği

Herkese merhabaa.
Bugün sizlere sünger tekniği ile yaptığım bir ojeyi ayrıca aslında çok sıkıldığım fakat ünlü bir kitap olan Halit Ziya Uşaklıgilden Aşk-ı Memnuyu tanıtacağım. Hadi bakalım hangi ojeleri kullandığıma bakalım :)


Kalyondan tırnak sertleştirici kullanmaya başladım tırnaklarım feci bir hal almaya başlamıştı çünkü onun yanı sıra kullandıklarıma bakacak olursak Flormar- 429, Rapsodi Pasific- 07, Gabrini Pasific-66. Hadi bakalım neler yapmışım :)


Eveeet gördüğünüz gibi çok renkli bir manikür oldu bu ve çok severek kullandım. Nasıl yaptığıma gelince ilk önce kalyon tırnak sertleştiriciyi sürdüm. Daha sonra süngere sırasıyla kullanacağım renkleri sürdüm ve tırnağıma hafif vuruşlarla uyguladım. Onlar kuruduktan sonra ince uçlu şuan bitmiş olan Flormar Nail Art- NA12 ile çizgiler çizdim. kuruduktan sonrada topcoat sürerek bitirdim. Sizce nasıl olmuuş ? :)


Kitap tanıtımıma gelecek olursak ; Aşk-ı Memnuyu hepiniz duymuşsunuzdur. Okulda edebiyat sınavımızda çıkacağı için büyük bir hevesle alıp okumaya başladığım ama bir türlü sonunu getiremediğim bir kitaptı. İlk defa bu kadar yavaş okuyarak 514 sayfalık bu kitabı tam 1 haftada bitirdim. Dizisini izledikten sonra daha olaylı olmasını beklemiştim sanırım fakat pek öyle olmadı. Ama vasat olduğunu da söyleyemem tabiki. 450. sayfadan sonra başlayan olaylar çok ilgi çekiciydi bitirmek 1 saatimi falan aldı. Okuyabileceğiniz bir kitap diyor ve Aşk-ı Memnu dizisinin en sevdiğim parçasını da ekleyerek yazımı bitiriyorum.. Ojeli Günleer :)

Ben bu kitabı okurken hep bunu dinlemiştim buyrun sizde dinleyiin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder