Üyelerimiz :)

16 Mart 2013 Cumartesi

Leopar

Merhaba herkese. 
Uzun zamandır fırsat bulup yazamadım. Şimdi sizlere leoparlı yaptığım bir manikürü göstermek istiyorum. Hadi gelin bakalım hangi ojeleri kullanmışım :)


 Soldan sağa Flormar- 413, Rapsodi- 330, Elegant-305, Goldenlady'nin Kokulu ojelerinden 30 numarayı kullandım. Kullandığım malzemer ise dotting tool ve kürdan.


Manikürüme gelince çok severek kullandığım bir manikürdü. Leoparı ilk kez yapmama rağmen fena olmadı sanırım. Yapılışına gelince tırnaklarımın yarısına Elegant- 305 kullandım. Daha sonra Flormar- 413 ile rastgele   noktalar koydum. Dotting tool ile Rapsodi- 330 ile kalpler çizdim. Son olarak Goldenlady- 30 ile kürdan yardımıyla çevrelerini çizdim. Kolay bir manikür fakat çok hoş duruyor bence. Siz nasıl buldunuuz? :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder