Üyelerimiz :)

18 Mart 2013 Pazartesi

En Son Yürekler Ölür Ve Çiçek Manikürü

Merhaba herkese :) 
Bugün sizlere çiçekli bir manikür göstermek ve çok severek okuduğum bir kitabı da tanıtmak istiyorum.
Hadi bakalım başlayalım hangi ojeleri kullanmışım :)



Soldan sağa Kalyon Tırnak Sertleştirici, Goldenlady Kokulu Oje serisi- 30, Afradit Paris- 4, 
Flormar Supershine- 41, Flormar Supershine- 49, Gabrini Summer Edition - M114,
Goldenlady- 440, Rapsodi- 319.


Eveeeet bu da manikürümm :) 
Nasıl yaptığıma gelince ilk önce Kalyon Tırnak sertleştiriciyi sürdüm. Daha sonra taban rengi olarak Goldenlady Kokulu Oje- 30 sürdüm. Daha sonra Dotting Tool yardımıyla 5 küçük nokta koydum renklerini görüyorsunuz. Ortalarına Goldenlady- 440 ile daha küçük noktalar koyarak çiçeğimi bitirdi. 
Afrodit Paris- 4 ile de sol köşelerine üçer nokta daha koydum. en son topcoat sürerek manikürümü bitirdim. benim çok hoşuma gitti. Sade ama zarif durduğunu düşünüyorum. 
Sizce nasıl olmuuş? :) 


Eveet kitap tanıtımıma gelecek olursak Canan Tan'ın ilk okuduğum kitabı olan En Son Yürekler Ölür kitabı.
kısaca özetlersek Deniz Ve Nehir'in çok güzel başlayan ilişkilerinde ki talihsiz olayı anlatıyor ve organ naklinin önemine değiniyor yazar. Çok beğendiğim ve bütün gece ağlaya zırlaya okudum. Hem çok moralim bozuldu hem gülümsetti beni. Kitaptan küçük bir alıntı yapacağım ve size bu kitabı okurken dinlediğim bir şarkıyla veda edeceğim :) 

______________________________________________________________


"Sen, gözlerinden ateşler saçarak, zehirli oklarını bana yöneltirken, ben sana aşık oldum Nehir..."

"Sen, tüm şatafatlı tanımlardan sıyrılıp en doğal halinle, yaramazlık yapan çocuklar gibi boynunu bükmüş bağışlanmayı beklerken, ben sana aşık oldum Deniz..."

Yüreklere düşen ilk kıvılcımlar.. 
Sonsuza dek süreceğine inanılan aşk, mutluluk.. 

Ve o uğursuz kaza!
Kadının belleğinde kalan son sözcükler..
"Sıkı tutun Nehir!.." 

______________________________________________________________

Ben bu kitabı okurken bu şarkıyı daha çok sevdim daha çok anlamlı geldi buyrun sizde dinleyin :) 

Ojeli günleer :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder