Üyelerimiz :)

23 Temmuz 2013 Salı

Yaz Manikürü#4


Merhaba canlarıım :) 
Nasılsınız bakalım umarım iyisinizdir ^^ 
Bu sıcaklarda yapılacak en iyi şey bence evde oturum manikür yapmak ve ben bugün sizlere yeniden bir yaz manikürü göstereceğim umarım beğenirsiniz :) 


Soldan sağa; 
Rapsodi- 302
Flormar Supershıne- 41
Flormar- 424
Alıx Avıen- 308
Essie- Bobbing For Baubles 

Ve Detail Brush 

Kullandığım ojeler ve fırçam bu şekilde maniküre bakacak olursak ; 


Klasik bir leopar deseni yapılışı zaten çok kolay ;

1- Base Coatımızı uyguladıktan sonra taban rengi olarak Rapsodi-302'yi uyguluyoruz. Siz kullandığınız bir beyaz ojenizi uygulayabilirsiniz. 
2- Seçtiğiniz renklerle tırnağınıza farklı boyutlarda noktalar halinde dokunduruyorsunuz ben; 
Flormar Supershıne- 41, Flormar- 424, Alıx Avıen- 308 kullandım. 
3- Seçtiğiniz siyah bir oje ile noktalarınızın çevresini çiziyorsunuz ve küçük noktalar yerleştiriyorsunuz. 
4- Top Coat veya matlaştırıcı uygulayıp bitiriyorsunuz. 

İşte bu kadaaar ^^







Evet canlar bugün ki manikürümüz bu kadar umarım beğenmişsinizdir. 
Bildiğiniz gibi konuk yazar etkinliğimiz vardı ve yazıları yayınlamaya başladık yarın 
konuğumuz olacak lütfen yarın yazımızı okumayı unutmayın :) 

Sevgiyle kalın hoşçakalıın :)



10 yorum:

  1. Ama ama yaaa..!!bayıldım ben buna resmen ayılt beni lütfen (= Leopar hastasıyım bu ojelerin hastasıyım hehe süper olmuş canım ne dicemi bilemedim<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Canııım çook teşekkür ederim bitanem :)

      Sil
  2. Leoparı hiç sevmesem de bu renklisi çok çekici geldi gözüme :)

    YanıtlaSil
  3. renkli leoparları çok seviyorum ve bu yaptığının da renk uyumu müthiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook çook teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için :)

      Sil
  4. gene güzel olmuş kiii ben de yapabilsem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kolay bu canım benim bence yapabilirsiiin :)

      Sil
  5. Çok tatlı olmuş, keşke ben de becerebilsem ama yetenek sıfır.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence yavaş yavaş başlandığında el alışıyor bende hiç birşey yapamazdım :)

      Sil