Üyelerimiz :)

10 Temmuz 2013 Çarşamba

Hediyeleşme Etkinliği #1 Hediyelerim ve China Glaze Texture ojeler

Sevgili bademlebuduk ile yürüttüğümüz hediyeleşme etkinliğinde eşleşmeleri burada duyurmuştuk. 
Canım Ablam bademlebuduk'e hediyelerini gönderirken o kadar sıkıntı yaşadım ki sizlere anlatamam çok gerildim üzüldüm ama bunlarda bu olayın tadı tuzu demek lazım sonunda halledildi ve çok keyifli bir etkinlik çıktı karşımıza. Dün Elif ablaya hediyelerini gönderdim ve bugün elinde oldu benim salı günü elime ulaşmıştı :) 
Ben malesef hediyelerimin fotoğrafını çekmeyi unuttuğum için sevgili elif ablanın şu yazısından hediyelerimi görebilirsiniz :) 
Benim hediyelerime gelince beni çok çok mutlu eden bir paket hazırlamış sevgili Elif ablacığım. 
Ben hediye olarak ne mi aldım ? 
Buyrun bakalım :) 


China Glaze'nin Temmuz başında merakla beklenen yaz oje koleksiyonundan China Glaze Tuxture ojeler benim hediyelerim oldu :) 
Çok beğendiğim bu iki renk bana Elif Abla'ın hediyesi oldu. 
Kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum ^^

İlk önce bir seriyi tanıyalım ondan sonra bende ki bu iki güzel rengi tırnaklarımda görelim :) 


China Glaze Tuxture ojeler toplam 6 renkten oluşuyor. 
Bu koleksiyon kum gibi pütürlü dokulu ojeleri içeriyor ve bildiğiniz gibi dokulu ojeler son günlerin trendleri arasında yerlerini alıyorlar. 
CG'in her renginde olduğu gibi renkler parlak. 
Ojeler sürerken fazlaca bir dikkat istiyor içinde bulunan şeker gibi taneler sürdüğünüz anda pütürlü yapılarını alıyorlar ve fazlaca hızlı kuruyorlar :) 


Serinin tüm renkleri böyle ve fazlaca güzeller :) 

Soldan sağa ; 
1- Unrefined : Şeker Pembesi rengiyle gönlümü çaldı ve alabildiğim ilk anda alacağım bir renk. 
2- Bump & Grind : Fuşya rengindeki bu koyu pembe çok hoş bir tona sahip.
3- Itty, Bitty & Gritty : Mercan rengindeki bu renk dokulu haliyle de çok hoş duracaktır. 
4- Toe-Tally Textured : Tam bir portakal turuncusu ve dokulu yapısıyla da portakala benzediğinden eminim. 
5- In The Rough : Yeşile dönük neon bir sarı ve çok etkileyici bir rengi olduğunu söylemeliyim. 
6- Of Coarse!** : Parlak bir mavi ve dokusunu en iyi gösteren renklerden biri ve favori rengim.

Şimdi ben kendi ojelerimi daha detaylı anlatım izlenimlerimi söylemek istiyorum. 
Hadi başlayalım^^ 


5. sırada tanıttığım In The Rough serinin en dikkat çeken rengi diyebilirim. 
Kremsi bir yapısı var 2 kat uyguladım ve topcoat kullanmadım. 
Sürümü biraz zor fakat tırnaklarınızda ki hali muhteşem.
Not: Fotoğrafta dokusu pek belli olmadı. 




___________________________________________________________


6. Sırada tanıttığım Of Coarse! benim favori rengim. 
Kremsi ve parlak yapıda olan bu mavi dokusunu en fazla belli eden ve tam bir yaz mavisi. 
2 kat sürdüm ve topcoat kullanmadım. 






Elif Ablaya tekrar çok teşekkür ediyorum hediyeleri için :)


Yeni etkinlik ve hediyeleşmeler de görüşmek üzeree ^^ 

Sevgiler ..









2 yorum: