Üyelerimiz :)

11 Temmuz 2013 Perşembe

Google Reader kapandı !

Merhaba arkadaşlar uzun zamandır kapanması beklenen ve 1 temmuzda kapanacak denen google reader büyük bir ihtimalle kapandı. Akşam saat 8den beri takibe almaya çalıştım birçok blogda GFCde hata verdi. Kendi blogumun takipçilerini göremiyorum orada da hata veriyor sizde de bir sorun var mı? Artık Google reader kapandığına göre bloglovine geçmek zorunlu oldu. Daha önce şu yazımda da bahsetmiştim izlediğiniz blogları bloglovine aktarmanız izlediğiniz blogları kaybetmemenizi sağlayacaktır. Bloglovinde beni takip etmek için eyfel kulesine tıklamanız yeterli :) 
Yorumlarınızı bekliyorum. 
İyi geceler. 

19 yorum:

  1. evet ben de takipçilerimi göremiyorum... mantıklı dediğiniz gibi muhtemelen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük bir ihtimalle bir anda kapattılar yani beklenen birşeydi, amaa bir anda olması kötü oldu :(

      Sil
    2. Evet ben de bi hüzünlendim:) ama bir açıdan da iyi oldu netleşir hiç değilse herşey...

      Sil
    3. aynen netleşmesi güzel de haber almış olsaydık daha iyi olacaktı bir anda oldu şok geçirdim bende çok üzüldüm yani :(

      Sil
  2. bende aynı o sorunları yaşıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sinir bozucu oldu bu ! :(

      Sil
    2. kesinlikle neden kapandığını biliyo musun

      Sil
    3. ya kapanacağı biliniyordu zaten 1 temmuzda kapanacak diye kendimizi hazırlamıştık sonra kapanmadı bugün de bir anda oldu çok şaşırdım :(

      Sil
    4. hm hepimize geçmiş olsun o zaman

      Sil
    5. aynen canım bloglovine artık iyice alışmamız lazım yani :)

      Sil
    6. aynen öyle ki ben bloga zor alışmıştım :D

      Sil
    7. anladım canım birde bloglovinin ingilizce olması biraz sıkıntı ama inşallah buna da alışacağız :)

      Sil
  3. evet canım aynen..bende sevinmiştim kapanmayacak die çok canım sıkıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benimde canım çok sıkıldı canım bir anda baktım açılmıyor hata veriyor falan sonra kendi takipçimi de görmeyince evet dedim artık kapandı :( napalım bloglovine iyice geçiyoruz artık :(

      Sil
  4. 15 temmuza kadar google reader ek sure verdigi haberleri vardi ortalikta ama ne olduysa erkenden basladilar. Yinede 15inde kapanacak malesef :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oof keşke hiç kapanmasa dün takipçilerin bulunduğu yerde her blogda malesef yazısını görmek çok canımı sıktı kapanmasın ya :(

      Sil
  5. sorun düzelmiş sanırım, izleyici olunabiliyor bloglara şu an..:)

    YanıtlaSil