Üyelerimiz :)

11 Nisan 2013 Perşembe

Otizm Farkındalık Günü Ojem

Merhaba herkese.
Bugün size sevgili Elif'in Otizm Farkındalık Günü etkinliği için yaptığım manikürü göstermek istiyorum :)
Hadi gelin bakalım hangi ojeleri kullanmışım.


Soldan sağa Kalyon Tırnak Sertleştirici, Alıx Avien-163, Flormar-423, Flormar-431, Flormar-120.
Ek olarak da Nail File Tool.

Hadi bide manikürüme bakalım :)


Eveet mavilere büründüm gördüğünüz gibi. Yapılışına gelince ilk once Kalyon kullandım. Daha sonra 
taban rengi olarak Alıx Avien-163 kullandım. Sünger tekniği ile Flormar-423'ü uyguladım. kuruduktan sonra File Tool ile Flormar-120 kullanarak kalbimi çizdim. En son Flormar-431 ile kalbin içini doldurdum. Topcoat sürerek de manikürümü bitidim. Sizce nasıl olmuuş :)


Sizde bu etkinliğe katılmak istiyorsanız ; Hemen mavi ojelerinizi sürün ve oceciklerim@gmail.com adresine  Oceciklerimin Yerine gönderin :) 

Mutlu günleer :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder