Üyelerimiz :)

8 Ağustos 2013 Perşembe

Bayraam Geldi Tırnaklarım Şenlendi !




Bayram geldi her taraf şekerle doldu her şey çok tatlı dostlar görmek çok güzel ama tırnaklarımızın da bunu katılması lazım bence :) 

Bende dedim ki şeker bayramı şekersiz olmaz bende tırnaklarımı şekerledim ! 


Ben bu manikürü çok çok sevdim! 
Eee neler kullanmışım ona bakalım birde sonra fotoğraflarla devam edeceğiz ^^ 


1- Rapsodi-302 
2- Flormar Supershıne- 30
3- Flormar Supershıne- 41
4- Flormar- 423
5- Rapsodi- 319
6-Gabrini Elegant- 367 
7- GR Rıch Color- 36
8- Alix Avien- 306
9- Alix Avien- 164
10- Detail Brush 


Taban rengi olarak Rapsodi- 302 kullandım. 
Daha sonra işaret, orta, ve serçe parmağıma seçtiğim renkler ile kısa çizgiler çektim. 
Baş ve yüzük parmağıma yine seçtiğiniz renklerle sırasıyla daireler çizdim ve sarmal bir yapı oluşturdum. 
Alix Avien- 164 ile biraz sim ekledim ve Topcoat ile bitirdim :) 








Şeker tadında olsun dedik ama ben çikolata ile birlikte çektim :D 





Bugün gittiğim her yerde ah nerde o eski bayramlar diye çok duyduğum için dedim fotoğrafı da biraz eskiteyim ! 


Yapılışını görsel olarak izlemek isterseniiz ;



Herkese tekrardan şeker tadında bir bayram diliyorum :) 

Bir sonra ki yazıda görüşmek üzere ^^ 

Sevgileer 





12 yorum:

  1. Oooo çok tatlı olmuş bunlar :) özellikle lolipopa bayıldım, yapması zor oldu mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok canım sandığımdan çok daha kolay oldu diyebilirim birtek sağ elim biraz uğraştırdı ama onun dışında yapması çok ama çok keyifliydi :)
      Çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  2. Çok şeker olmuşlar ;) İyi bayramlar demiş resmen tırnakların :)

    YanıtlaSil
  3. şeker tadında trnaklar tatlı olmuşlar :))

    YanıtlaSil
  4. Mükemmel olduğunu biliyorsun değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mükemmel gördüğün için çoook teşekkür ederiim :))

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  6. Ay bayıldım nasıl şeker olmuş. :)

    YanıtlaSil