Üyelerimiz :)

5 Ağustos 2013 Pazartesi

Alice Makyaj Diyarında'ya Konuk Olduum !

Merhabalar :)
Daha önce şu yazımda Alice'in konuk yazar etkinliğini duyurmuştum ve çok istekli olarak katılmıştım. Ve arkadaşım bana 5 Ağustos gününü vermişti. Bende şimdi işe koyuldum ve yazımı yazmaya başlıyorum. Aslında etkinlik makyaj malzemelerinizin düzeni ve favori 5 ürününüzü tanıtmanızı istiyor fakat ben çok fazla makyaj malzemesi kullanmadığım için ojelerimi tanıtacağım umarım herkesin beğendiği bir yazı olur :)
Haydi başlayalım !


Ojelerim ve oje için kullandığım aparatlarım toplam 3 kutuda duruyor :)


İlk kutu kullandığım fırçalar pamuğum, asetonum, törpülerimi barındırıyor. Kutuyu kaplamayı düşünüyorum ama daha vakit bulamadım malesef :) 


İkinci kutuda Essie ojelerim var. Bu kutu bana kazandığım ilk çekilişte geldi ve çok sevdiğim bir kutu gerçekten. İçerisinde 24 tane oje. 1 base coat, 1 oje kurutucu var çok severek kullanıyorum ve hoşuma giden her rengi tanıtıyorum :) 


Bu kutuya bütün ojelerimi koyuyorum fakat yakında yetmeyecek yeni yerler aramaya başladım :) 
Bu kutuda kaç tane var artık saymıyorum gerçekten :) 
Markalara göre düzenledim aradığımı bulmam çok daha kolay oluyor böylelikle :) 


Benim 5 fovori rengime gelirsek ;

1-Essie- Mint candy apple (tıklayın)
2-Essence- Miss Universe (tıklayın)
3-Pastel- 144
4-Golden Rose Rıch Color- 28 
5-Rimmel London- Lemon Drop

Essie ojeler Boynerler de satılıyor almak isteyen Boyner'e bakabilir. 
Diğer tüm ojeler zaten bildiğiniz gibi Gratisler de Wotsons da satılıyor. 

Benim anlatacaklarım bu kadar umarım beğenmişsinizdir. 
Beni blogunda konuk ettiği için sevgili Alice'e çook teşekkür ederim ^^ 

Alice'de ki yazı için tıkk
Sevgileer :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder