Üyelerimiz :)

14 Ağustos 2013 Çarşamba

sevgili kozmetik bulvarının çekilişi var !

500 İZLEYİCİ' ye TEŞEKKÜR ÇEKİLİŞİMHERKESE MERHABA.
Çok sevinçliyim son zamanlardaBunun sebebide blog açmış olmam ve birde hızla artan izleyici sayım..
Blogumu açtığım zamanlarda kim beni takip eder ki kim izleyicim olup üstüne üstlük yorum yapar ki diyordumfakat düşündüğümün aksine güzel tanışıklarım, arkdşlıklar, bilgi alışverişim, takipçilerim olduEn sevindiğim ise yazılarıma videolarıma yapılan yorumlar oluyor.
Kısa zamanda 500 olduğum için bunu bir çekiliş ile taçlandırmak istedim.
Kendimce hediyeler de seçtim umarım sizlerde beğenirsiniz.
TOPLUCA GÖRÜNTÜSÜ BUDUR
BANYO & DUŞ ÜRÜNLERİNevacare saç bakım yağıNevacare bakım spreyliArgan yağlı otacı sabunColors marka renkli duj jelleriClear saç kremiDove şampuan


Cilt Bakım Ürünleri
Cleanclear 3'u 1 arada temizleme jeliDermokil tonikLush peelingHakiki zzeytinyağı özlü krem

Cilt temizleme ve peeling makinesi 5 babaşlıklı

Ağız bakım ürünleri
%100 doğal diş macunuListerin ağız çalkalama suyu

Nob oje çıkarıcı mendiller
Kalyon tırnak bakımGolden rose ojelerEssence ojelerpastel ojeler

CİLT BAKIM / MAKYAJ
Yves rocher çift fazlı göz makyaj temizleyicisi
Beauty angel BB krem
Golden Rose mineral fondoten
Golden rose rimel
LUSH Peeling
Natural zeytin yağı özlü yüz kremi
Nivea soft nemlendirici krem
Avon göz kalemi
Çanta  boyu makyaj fırça seti





2 ADET KAĞIT MASKE1 ADET KELEBEKLİ UZUN KOLYEBİR ADET KENDİ EL EMEĞİM BİLEKLİK1 ADET DEODORANT1 ADET AVON EL KREMİ



Tüm bu hediyelerin yanında çeşitli markaların sample ürünleride size gelicek


nuxe'den 15 tl indirim kuponuda sizin

Not: BB krem ve balm shalter 'ı bir kez swachladımcildime koyu geldiği için çekilişe koydum  alalı henüz 1 hafta oldular


Bu Hediyeleri kazanmak için neler yapmanız gerekiyor
1 blogumu izleyicisi olmanız2 herhangi bir sosyal ağlarınızda MUTLAKA RESİMLİ olarak paylaşmanız
Google + paylaşımı geçersizdir.
Şartlar bu kadar




Blogu olmayanlar da katılabilirYeterki izleyicim olun hangi isimle izleyicim olduğunuzu belirtin.

Ben şansımı artırmak istiyorum dersenizde+ hak elde edebilirsiniz
Bunun içinde Diğer sosyal ağlarınızda paylaşmanız gerekmektedir
Bu yazıyı tümüyle alıp blogunuzda paylaşırsanız+5 hak
Blogunuza bu yazıyı gadget olarak ekler ve çekiliş sonuna dek kaldırmazsanız+4 hak

Twitter - facebook - instagram -tumblr vs diğer tüm sosyal ağlarınızda her paylaşım+2 hak



09.14.2013  sona erecek



Rica ediyorum ard arda yorum yazmayın.
Yorumlaırm çıkmıyor diyenlerin dikkatine
Yorumlarınız çıkıyorEn fazla 100 yorum sonrasında blogger yorumları gizliyoralt tarafta "diğer yorumları göster" ibaresine tıkladığınızda siizn yorumlarınızda çıkıcaktır.
Hepinize şimdiden bol şanslar..

katılmak için tık tık

3 yorum:

  1. selam izleyicinim.blogumda resimli ve birebir yayınını paylaştım.twitterda duyurdum.
    https://twitter.com/kendininruhdokt/status/367701472986673152
    http://kendininruhdoktoru.blogspot.com/2013/08/oje-bahcesi-cekilisi.html
    kendininruhdoktoru@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. cnm çok güzel bir çekiliş hazırlamışsın tebrik ediyorum:) herkeslerin şansı bol olsun:)bu ara kozmetik orucunda olduğum için katılmıyorum ama çok çok güzel hazırlamışsın!

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar yorumlar için çok teşekkür ederim fakat ben bu güzel çekilişe sadece katıldım bu çekilişi hazırlayan sevgili kozmetik bulvarıdır bu sadece benim yapmış olduğum bir şarttır lütfen yanlış anlaşılmalar olmasın

    YanıtlaSil