Üyelerimiz :)

19 Temmuz 2013 Cuma

Yaz Manikürü#3 / Essie- Braziliant



Herkese merhabalar.. 
Bugün sizlere Essie'nin favori renklerimden olan "Braziliant" rengini tanıtmak istiyorum. 
Kendisi tam anlamıyla bir yaz rengi. 
Kırmızı alt tonu olan bu turuncu yılın moda renklerinden. Fazlasıyla canlı bir renk olan Braziliant benim yaz için favori renklerimden birisi. 


İçerisinde çok hafif olan pırıltılar bu rengi daha da güzelleştiriyor. 
Fırçası geniş olduğundan sürümü fazlasıyla kolay. Çok çabuk kuruyor. Fazla yoğun olduğu için tek katta kapatıcılık sağlıyor. Ama ben yinede kendimi rahat hissetmek için iki kat uyguladım. 
Fazlasıyla beğeniyorum bu rengii ^^
Sanki biraz fazla sade olmuş gibi geldiği için sticker kullandım ama sonra onlardan da rahatsız oldum yakıştıramadım ama çıkartmakla da uğraşmadım açıkçası :D





Sevgileer ^^ 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder