Üyelerimiz :)

5 Temmuz 2013 Cuma

Sonunda Rossmann Eskişehirdee :)

Merhaba herkesee :) 
Bugün o kadar mutlu oldum kii :) 
Bir kaç hafta önce görmüştüm yazısını ve çok mutlu olmuştum ve sonunda bugün açıldığını öğrendim. Yanlız kötü olan tek tarafı biraz uzakta olan NEOPLUS AVM'de açılmış olması :( 
Yani ulaşım baya sıkıntı yaratıyor :( 
Fakat ürünlerinin kalitesi ve fiyatıyla göz doldurduğu kesin :) 
Eee artık en kısa zamanda bir uğramak lazım ^^ 

Rossmann'ın internet sitesine Eskişehir şubesinin fotoğrafı eklenmiş baya geniş bir alan kaplıyor hadi kızlar toplanın gidiyoruz :D 



Sevgileer :) 

6 yorum:

  1. aa eskişehire mi açılmış çok sevindim bende ama neoplusa açılması kötü olmuş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ben senin eskişehirde olduğunu bilmiyordum çooook sevindiim :)
      evet maselef neoplusta olması biraz kötü oldu ama allahtan servisleri var :)

      Sil
    2. evet servisleri var da onları da denk getiremiyorum ben bi türlü :) okul açılınca gidip bakacağım ama o zamana daha var malesef :(

      Sil