Üyelerimiz :)

6 Temmuz 2013 Cumartesi

Narecza ile tanışma


Merhabalar herkese ^^ 
Bugün bloglara bakarken bakarken herkeste nareczayı gördüm. Diyorum Allah Allah ne bu falan sonra girdim siteye baktım narecza kozmetik ürünlerinin satışının yapıldığı bir firmaymış. 
Bloggerların bildiği birçok markanın stokları bulunuyor ve satışları gerçekleştiriliyor. 
Vücut bakımından, makyaj malzemelerine, saç bakımından medikal ürünlere kadar birçok kategoride hizmet veriliyor. 
Ayrıca birçok uzmanın anlatımlı videoları da bulunuyor. Bu videoların bulunduğu platforma buradan ulaşabilirsiniz. 
Bende tabiki durmadım hemen üye oldum kısa zamanda aldığım ürünleri sizlere göstereceğim inşallah :) 

Hadi birde kampanyalara bakalım :) 



DDF ürünlerinde hem %15 indirimden yararlanabilir hem 3 al 2 öde kampanyasıyla ürün alabilirsiniz


Neostrata ürünlerinde %10 indirim var daha önce hiç denemedim ama inşallah en kısa sürede deneyeceğim 


Dr. Murad ürünlerinde %10 indirim var herkes biliyordur zaten Dr. Muradı 


Bu ürünü de daha önce kullanmadım ama deneyebilirim 


Bioderma ürünlerini hepimiz kullanmışdır kesin 3 al 2 öde kampanyası var hemde %15 indirimli 

Mutlu günleer :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder