Üyelerimiz :)

25 Temmuz 2013 Perşembe

B.Bilge Bugün Bizim Konuğumuz Oldu !

"Merhaba canlar :) 
Bugün ki yazımız malesef geç kaldı bazı aksaklıklar oldu ben internete giremedim falan yazıyı ancak yayınlayabiliyorum :/ 
Bugün canım arkadaşım var çekilimin kazananı B.Bilge konuğumuz oldu şimdi sizi yazısıyla başbaşa bırakıyorum. 
Sevgileer *-*"


Herkese merhabalar! İsteğim ve kontrolüm dışında uzunca bir ara verdim, beni bu uzun aradan çekip çıkaransa Oje Bahçesi'nin nadide çiçeği İrem ile Mathilda'nın Dünyası'nın çiçeği burnunda bloggerı Merve'nin bu etkinliği oldu. Buradan onlara hem organizasyonları hem ilgileri için teşekkür ederim. Etkinlik kapsamında katılanlar sevdikleri ojelerini ya da manikürlerini tanıtacaklardı, ben de manikürümü tanıtmayı seçtim veee karşınızdayım!
 Manikürümün, adı Fifty Shades of Purple:)
Eheh.


Adından da anlaşılabileceği gibi, morun tonlarının bir araya geldiği oldukça basit ve zarif bir manikür oldu. Yaparken şunlardan esinlendim:


Yapımı oldukça basit. İhtiyacımız olanlar: Nude oje, belirlediğimiz rengin tonlarındaki ojeler ve düz ince bir nail art fırçası. Koruyucumuzu sürdükten sonra, tırnaklarımıza nude bir oje sürerek işe başlıyoruz. Ardından belirlediğimiz rengin tonlarını sırayla bir kağıda damlatıp, tırnağımızın kökünden ucuna doğru zayıflatarak tek hamlede sürüyoruz. Bunu her ton için uyguluyoruz, top coatumuzu sürüyoruz ve mutlu son.


Ben bu manikür için şunları kullandım:


Pastel 101, Kalyon 221, Catherine Arley 26, Alix Avien 248, Rimmel London 170 Lively Lilac, Golden Rose 78. Fırçayı daha net görmek için resmin üzerine tıklayabilirsiniz.
Bu kadar! 


Etkinliğimiz hayırlı uğurlu olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder