Üyelerimiz :)

21 Haziran 2013 Cuma

Golden Rose Rıch Color-36




Merhabalar..
Bugün ne kadar çok size yazdım ben bile anlayamadım. 
Şimdi sizlere şu yazımda aldığım ojelerden biri olan Golden Rose Rıch Color-36'yı Bir makyaj blogu iştenin isteği ile tanıtıyorum :) 

Ojemizin Fıstık Yeşili çok hoş bir rengi var. Sürümü çok kolay. Hızlı kuruduğunu söyleyebilirim.
Tam bir yaz rengi diyebilirim benim favorilerim arasına girdi. Birde buradaki yazımda tanıttığım Essence- L.O.L rengine aşırı bir benzerliği olduğunu söyleyebilirim. 
Ama Goldon Rose Rich Color-36'nın bir tık daha koyu bir tonu var diyebilirim :) 


Fırçası gördüğünüz gibi ne çok kalın ne çok ince. Tam ayarını bulmuşlar sürmesi çok kolay. Çok kalın uçlu fırçalarda yaşadığım sorunu yaşamadım yani. Biraz yoğun bir kıvamı var tek kat sürdüğünüzde biraz fırça izi bırakıyor fakat ikinci katta şişedeki rengi yakalıyor :)
Hadi fotoğraflara bakalım beğenecekmisiniz :) 





Eveet bence hoş bir rengi var ^_^
Siz nasıl buldunuz bakalım :)





4 yorum:

  1. Çok ama çok teşekkür ederim :) L.O.L bende de var açıkçası bunu yazmanı aradaki farkları görmek açısından istemiştim. Demek ki almaya o kadar da gerek yokmuş. İyi ki varsın :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim dediğim gibi Golden roseun ki bir ton daha koyusu sadece yani çok aşırı bariz bir fark yok arada :)

    YanıtlaSil
  3. limon yeşili mi sarısı mı desem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende emin olamadım sanki yeşili ile sarısı karışık gibi :D

      Sil