Üyelerimiz :)

25 Haziran 2013 Salı

Gabrini Pasifik-66





Merhaba arkadaşlar :) 
Bugün size uzun zamandır göstermek isteğim bir oje ile karşınızdayım :) 
Gabrini Pasifik serisinden 66. numara ile karşınızdayım gördüğünüz oje tam bir ışıltı kaynağı. Sürümü çok kolay ve kuruma süresi inanılmaz çabuk. Küçücük şişesi çok şirin :) 
Bu serinin en beğendim ojesi. İçerisinde sarı ışıltılar olan bu oje güneş altında çok hoş gözüküyor. Fırçası ince ve biraz kısa fakat sorun yaratmıyor :) 
Fotoğraflara bakalım ışıltısını yakalamakta çok zorluk çekmedim ^^




Mutlu günler :) 

Not: Kısa bir süre sonra Google Reader kapanıyor. Beni Bloglovinden izleyin :) 


4 yorum:

  1. Rengi çok güzelmişş :)

    YanıtlaSil
  2. cok guzelmş rengi =)) birde resim yazılarını yazarken hngi fotoshop programı kullanıosun cok begeniormda =)) blog acmayı dusunuorm da bunun icn fotoshop progrmları arastırıorm =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim öncelikle :)
      Beğenmene çok sevindim PhotoScape kullanıyorum canım :)

      Sil