Üyelerimiz :)

23 Haziran 2013 Pazar

2013 Yaz Modası

Bu yazı biraz geciktiği için özür diliyorum. 
Aslında bu kadar geç kalmayacaktı ama biliyorsunuz bir sürü olay oldu arada kaynadı sonra ojeler falan derken tamamen unutuldu yani ama şimdi gecikmişte olsa size bu yazıyı yazıyorum :) 


1- KIRMIZI TONLARI 


Kırmızı bu yazın en iddalı rengi. Bu sezon canlı tonlar ile karşımıza çıkan kırmızı her zamanki gibi yine göz alıcı. Bu yıl genelde desensiz olan kırmızı sadeliği ve şıklığıyla göz alıyor.Tek başına yeterince kendini belli eden kırmızıyı daha soft renklerde kullanın bence daha şık olursunuz :) 




Kırmızı ile yapacağınız kombinlerde daha sade olmanızı önerebilirim. Bu yazın makyaj modasına baktığımızda daha sade gözleri ortaya çıkartan bir yıl olduğunu görüyoruz. Yani giydiğiniz kıyafete uygun bir kırmızı ruj ve gözlerinizi ortaya çıkartan sade ve hoş bir makyaj daha ideal olacaktır.


 2- PEMBE TOLARI


Pembe bu yıl her tonuyla karşımızda. Pastel renleri, neon pembeleri ve en uçuk tonlarına kadar her rengi bu yıl çok moda :) 



Makyaja gelirsek pembenin her tonunu kombininize göre yapabilirsiniz.
Neon renkte ağır bir makyaj yada toz pembe tonlarında hafif sade bir makyaj tercih edebilirsiniz. 
Bana sorarsanız ben her zaman sadelikten yanayım :) 


3- SARI VE TONLARI


Bana kalırsa bu sezonun en göze çarpan rengi. 
Sarının her tonunun olmasına rağmen benim en dikkatimi çeken limon sarısı oldu. 
Yanlış kombinler ile gözü yorabilir. Dikkatli olmalısınız :) 


Bence sarı ile yapabileceğiniz en ideal makyaj çok ağır kullanmamak. 
Dudaklarda kullanacağınız renk bence kırmızı olmamalı. 
Çünkü yaptığınız kombin sarı olduğunda zaten çok fazla dikkat çekiyor olacak. Yaptığınız makyajda kırmızı kullandığınızda çok göz yorucu olacaktır. Bence dudaklarınızda kırmızı kullanacaksanızda çok abartılı durmayacak bir ton olmalı. En ideali turuncu tonlarında yada açık pembe tonları kullanmanız. Göz makyajında ise sarı renkli bir far kullanabilirsiniz. Kirpikleriniz özellikle dikkat çekmeli. Eyeliner kullanacaksanız istediğiniz şekilde yapabilirsiniz :) 


4-TURUNCU VE TONLARI


Bu yılda Turuncu popilerliğini korumaya devam ediyor. 
Bir çok tonu bu yıl moda. Şeftali tonu benim çok dikkatimi çekti neon ve aşırı parlak tonlarındansa şeftali tonunun daha yumuşak olması beni cezbetti :) 



Turuncunun gözlerden çok dudaklarda hoş olduğunu düşünüyorum. 
Gözlerde uygulanacaksa daha mat rujlar sürülmeli. Kirpikler biraz daha ön plana çıkartılmalı. 
Dudaklarda kullanılacaksa göz makyajında daha yumuşak kahve tonları kullanılabilir. 
Bence Turuncu yapılacak bir makyajda eyeliner kullanılmamalı. Zaten renk canlı bir renk olduğundan bence makyajınızı bozar. Kullanılacaksa onunda kahve tonu kullanılabilir :) 


5- MAVİ VE TONLARI 


Mavi tonlarının hepsi olduğu bu sezon Kobalt Mavi çok ön planda.
Pastel renkler, Turkuaz gibi bir çok tonu olan mavi bu sezon çok tercih edilen renklerden biri. 
Genelde kobalt mavinin özel geceler için özel tasarım elbiseler fazlasıyla şık :)


Makyajınıza geldiğimizde ben daha çok pastel renkler kullanın derim. Çok koyu bir mavi tercih ederseniz gözlerinizden çok makyajınız dikkat çeker. Eğer gözleriniz renkliyse koyu renkte kullanabilirsiniz. 
Dudaklarınıza geldiğimizde ben yaptığınız kombine göre tercih edin derim. Bence maviye makyajda en çok yakışan renk pembe tonları :) 


6-YEŞİL VE TONLARI



Bu sezon her tonunu göreceğimiz renklerden biri de yeşil ve tonları. 
Orman yeşilinden, mint yeşillerine, zümrütten, deniz köpüğüne her tonu bu yıl 
kombinlerimiz de.




Makyajlarımızda yine gözler ön planda. Göz makyajınızda yeşili kullanacaksanız bence ya açık tonlu yeşiller kullanmalı yada gölgelendirmelisiniz. Bence En ideali yeşili kahve tonlarıyla beraber kullanmanız. Kirpikleriniz biraz daha dikkat çekici olmalı.
Ve dudaklarınızda kombininize göre ayarlayabilirsiniz bana sorarsanız yeşilde kullanılacak en ideal renk Turuncu ve Kırmızı tonları. Pembeyi yeşile yakıştıramıyorum :) 

Umarım yazıyı geç yazmama rağmen faydalı olabilmişimdir :) 
Mutlu Günler :)  

4 yorum:

  1. gözlerde renkli farları bende cok seviyorum :)
    bende beklerim bloguma =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de gözlerde renkli farlar güzel oluyor fakat sade halleriyle :)
      geliyorum hemen bloguna :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Bencede en göze çarpan renk o bende çok beğendim canım :)

      Sil