Üyelerimiz :)

27 Mayıs 2013 Pazartesi

Kırmızı Leopar

Merhaba herkese :) 
Sınav haftası olunca fazla yazamıyorum malesef ama tabi ki sizleri unutmadım :) 
5 lira fazla olsun kırmızı olsun değil mi ben de kırmızıyı çok sevenlerdenim. Bakalım hangi ojeleri kullanmışım. 


Soldan sağa Afrodit Paris-59, Flormar-120, Goldenlady-36, Golden Rose-70. 
Ojelerimiz bunalar bakalım neler yapmışım :) 



Eveet manikürüm bu. Yapılışına gelirsek ilk önce kalyon sonra taban rengi olarak Afrodit Paris-59 sürdüm. 
Daha sonra yarısından itibaren Flormar-120 sürdüm. İki rengi Goldenlady-364 ile bir çizgi yardımıyla ayırdım. Flormar-120 uyguladığım bölüme Dotting Tool ile Afrodit paris-59 ile Noktalar koydum. Bu noktaların çevrelerine Goldenlady-364 ile kurdanla çizgiler çektim. en son Dottig Tool ile noktalar koydum. Afrodit Paris-59 olan bölüme Golden Rose-70 uyguladım. Ve Topcoat ile bitirdim :) 

Ee fotoğraflara bakalım biraz da :) 








Eee nasıl olmuş :) 
Sorularınız olursa bana ojebahcesi@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz :) 
Yorumlarınızı da eksik etmeyin :) 

İyi Akşamlaar :) 

4 yorum:

  1. Pek guzel olmus bu, cok sevdim! Ama yapilirkende gorseydik iyidi :)

    YanıtlaSil
  2. en kısa zamanda videolu bir yapım göstereceğim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. bu afrodit paris ojeyi nerden aldın cnm :) bu arada bayıldım =)

    YanıtlaSil
  4. Canım ben Eskişehirde yaşıyorum burada milyonculardan 1 lira gibi makul bir fiyata aldım :)

    YanıtlaSil