Üyelerimiz :)

5 Mayıs 2013 Pazar

İlk Water Marble/ Ebru Denemem :)

Merhaba herkesee :)
Bugün size hep gözümün korktuğu yapmayı çok isteyip ama ya olmazsa korkusuna düştüğüm WATER MARBLE yani EBRU denememi göstermek istiyorum. Bir kaç defa denemiştim ve sanırım suyu biraz fazla soğuk kullandığım için yapamamıştım. Bu sefer yaptığımda açık konuşmak gerekirse 2 gün pet şişede oda da bıraktım suyu oda sıcaklığında olması için :) 
Ve sabrettim muradıma erdim sevgili dostlar :) 
Kullandığım ojelere bakacak olursak ;


Soldan sağa; Goldenlady-440, Elegant-367, Chıssa-246, Nirvana-429

1.resim
Yapılışını hep beğenerek izliyordum ama suyun sıcaklığından dolayı ne zaman denesem ojeler yayılmıyordu bu yüzden yapamıyordum ama suyu oda sıcaklığında beklettiğimde çok kolay bir şekilde ojeler yayıldı. Su bu yöntemde çok önemli bir faktör. İstediğiniz ojeyi istediğiniz kadar suya damlatıyorsunuz daha sonra ucu sivri bir alet yardımıyla (ben kürdan kullandım) desen veriyorsunuz. tırnağınızı 45 derecelik bir açıyla suya batırıyorsunuz ve kalan ojeleride pamuklu çubukla yada yine kürdanla toplamanız gerekiyor. Bunu yapmazsanız kalan ojeler tırnağınıza değerek manikürünüzü bozabilir. Birde tırnağınızı suya batırmadan kenarlarına mutlaka bant yapıştırın yada krem sürün çünkü tırnak kenarlarına bulaşan öjeleri asetonla çıkartmak baya bir zahmetli oluyor. Ben tırnak kenarlarıma bulaşmasın diye bant kullandım ama krem sürerseniz de oda çabuk çıkartmanızı sağlıyor :)


2.resim

Ben 1. resimde önce bir matlaştırıcıyla denedim nasıl olur nasıl durur diye bence mat hali de güzel oldu.
2. resimde ise topcoat ile denedim ben ikisininde güzel olduğunu düşünüyorum.
İlk deneme göre bence güzel oldu sizce nasıl olmuuş :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder