Üyelerimiz :)

17 Mayıs 2013 Cuma

hem çekiliş hem manikür :)

Merhaba :)
Bugün sizlere hem çok severek katılmak üzere olduğum bir çekilişi hemde çok keyifle yaptığım bir manikürü göstereceğim :) 
Alice Makyaj Diyarında adlı blogun sahibesinin yaptığı nail art çekilişi için yaptığım Alice Harikalar diyarında konulu manikürünü sizlere tanıtmak istiyorum gelin bakalım hangi ojeleri kullanmışım neler yapmışım :)


Soldan sağa flormar-120, Goldenlady-364,Essence-25/ Glisen Up!, ve Gabrini-300.


Çok kolay bir yapılışı vardı bu manikürün. Taban rengi olarak yüzük parmağım hariç Goldenlady-364ü kullandım. Yüzük parmağıma iki kat Flormar-120 uyguladım.
Kuruduktan sonra Essence-25/ Glisen Up! sürdüm. 
Daha sonra kurdan yardımıyla ( varsa ince uçlularla yapabilirsiniz ben kurdanla daha rahat çalıştım keyfinize bağlı yani :) ) 
Topcoat ilede bitirdim bu kadardı fatoğraflara bakalım haydi :) 





Alice İn Wonderland'ın saatini yaptım çok keyifli çok kolay çok hoş bir manikür oldu. 
Siz nasıl buldunuz :) 

Eğer sizde bu çok keyifli çekilişe katılmak istiyorsanız alın elinize ojelerinizi bir nail art yapın ve tıklayın




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder