Üyelerimiz :)

23 Mayıs 2013 Perşembe

çekiliş için istekler :)

Merhaba arkadaşlar :) 
Bugün sizden tavsiyeler isteyeceğim. Yakında bir çekiliş yapmak istiyorum ve biraz kararsızım gördüğüm bir çok şeyi çekilişe koyarım falan diyorum ama bir türlü emin olup da çekilişi yapamıyorum. Bende dedim ki sevgili okurlarım bana tavsiyelerde bulunur ee nasılsa onlar katılacak onların istediği olsun değil mi :) 
Oje blogu olduğuma göre ojeler ağırlıklı olacak tabiki ve diğer düşündüğünüz bu da benim olsun dediğiniz şeyleri lütfen bana yorum atarak yada mail atarak söyleyin. En çok istenen şeyleri daha çok dikkate alarak bir çekiliş yapacağım :) 
Bana mail ile ulaşmak isteyenler ojebahcesi@hotmail.com adresiyle ulaşabilirler yada daha kolay olur derseniz lütfen yorum bırakın :) 

Hadi düşünün bakalım :) 

4 yorum:

  1. Bence asetonsuz oje silicilerden olmalı. Güzel bir base coat mesela Sally Hansen olabilir.
    Essee'lerinden birine de kıyarsın belki :)
    Bana çıkarsa arasına da bi Doctor posteri koyarsın artık ;)

    YanıtlaSil
  2. sana özel bir tane bulup göndermeyi düsünüyorum zaten canım isteklerini göz ardı etmeyecegimden emin olabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tşk ederim, sabırsızlıkla bekliyorum :)
      sınavlar bitsin haziran sonunda ben de bi tane yaparım belki diyorum. Aslında 100 izleyici barajım vardı kendimce ama bu aralar hiçbir şey yapamıyorum. O yüzden vazgeçtim ondan. Haziran sonunda İzmir'den gitmeden hediye toplayıp çekiliş yapacağım :)

      Sil
    2. yap canım bende merakla bekliyorum :)

      Sil