Üyelerimiz :)

11 Mayıs 2013 Cumartesi

Angry Birds Manikürü :)

Merhaba herkese :) 
Bugün sizlere göstermek istediğim bir çok kişinin severek oynadığı bir oyun karakteri hatta iki karakteri :) 
Çok hoşuma giderek yaptığım bir manikür hadi gelin bakalım neler kullanmışım :)



Soldan sağa Flormar-120, Afrodit Paris-59, Flormar Neon- NO07, Alıx Avien-217, Goldenlady-364, 
Flormar Supershine-41, Kalyon Oje Matlaştırıcı
Ojeler bunlar canlarım maniküre bakalım hadi bide :)


Eveet manikürümüz böyle :) 
Yapılışına gelince taban rengi olarak hiç birşey kullanmadım sadece bakım için kullandığım ojeler vardı.
Baş barmağıma Flormar Neon-No07 ile yarım daire çizdim aynı şeyi Afrodit Paris ile orta parmağıma yaptım. Daha sonra ikisine de kendi renklerinde kulaklar ekledim. Daha sonra baş parmağımda ki yarım dairenin ortasına Alix Avien-217 ile biraz daha küçük bir burun yaptım. Daha sonra kulaklarına 
Goldenlady-364 ile küçük noktalar koydum. Gözler ve burunu bitirdim. Orta parmağıma yaptığım yarım dairenin içine Flormar-120 ile küçük bir yarım daire daha çizdim daha sonra gözlerini ve burnunu yapıp bitirdim. Diğer tırnaklarıma normal French yapıp Afradit Paris-59 ile çizgiler çektim Kalyon Oje Matlaştırıcı ile bitirdim :) 




Ve suan farkettim ki Angry birdsim Angry Pige çok kötü bakmış :D 


Eee nasıl olmuş ^_^




2 yorum: