Üyelerimiz :)

5 Nisan 2013 Cuma

Flormar-120 ve Golden Rose Paris-70

Merhabaa :)
Bugün aslında size nail artlardan göstermek istiyordum fakat çok fazla vaktim yok. Bende boş geçmesin dedim ve oje tanıtımı yapayım dedim :) 
Hadi bakalım neler var :)


 Flormar-120 çok severek kullandığım beyaz ojem. Bitmişti bende yenilemek istedim :) Çok kolay sürülüyor ve fırça izi çok fazla bırakmıyor. Bana Flormar ojeler hep yavaş kuruyor gibi geliyor ama hepsinin rengini çok seviyorum :) 


Ve Flormar-120'in üzerine uyguladığım Golden Rose Paris-70. İçerisinde gökkuşağı renklerini barındıran bir topcoat. Çok hoşuma gittiği için biricik sevgilimin bana aldığı bir başka hediye ojem. Biriciğimi ve ojemi çook seviyoorum :)


Eveet bu da çok hoşuma giden metalik bir yeşil. Chıssa-176. Hafif simli bir metalik yeşil. Kıvamı ve kuruma süresi beni çok şaşırttı. Fırçasını birazcık beğenmesem de rengine bayıldım :)


Bu güzellikte bana sevgilimin süprüz yapıp aldığı ojeler arasında aslında sarı bir oje üzerinde denemeyi düşündüm ama sonra çok boğacanı anlayarak vazgeçtim. Bende Chissa-176 üzerinde kullanmayı denedim ve bence başarılı bir sonuç elde ettim. Golden Rose-70 gibi bununda gökkuşağı renklerinde parıltıları var ve ben bu oje üzerinde güzel durduğunu düşünüyorum :)

Eveet ojelerim böyleydi sizce hangisi daha güzeel :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder