Üyelerimiz :)

13 Mart 2013 Çarşamba

Bugün Bana Biricik Sevgilimin Aldığı Ojeleer :)


Bugün benim biricik sevgilim bana 3 yeni oje aldı ve beni çook mutlu etti. Sizlere bugün onları tanıtacağım. Bugün yazımı geç paylaşmak zorunda kaldım çünkü bütün gün evde değildim neyse lafı çok uzatmadan ojeciklerime geçiyorumm :)

Evet ojelerimi tanıtarak başlamak istiyorum. Soldan sağa Goldenlady- 440, Goldenlady-326, Nirvana- 308. Ojelerim böyle. Hadi gelin tırnaklarımda nasıl olduklarına bakalım.




Eveeet Goldenlady- 440'ı görüyorsunuz tırnaklarım da. Ojenin genel özelliklerine bakarsak çok kolay bir sürümü var. Ve Tek sürüşte mükemmel rengini alıyor. Kendiliğinden güzel bir parıltısı var topcoat kullanmam gerekmedi. 



Goldenlady- 326'ı görmektesiniz. Tek başına rengi tam olarak gözükmediği için Rapsodi Pasifik serisinin 07 rengi ile kullandım. İçerisinde Bulunan simler Taban rengi olarak kullandığınız ojeye çok güzel parıltılar katıyor. Ve kendiliğinden parıltılı olduğu için topcoat kullanmanıza gerek yok. Benim çok hoşuma gitti severek kullanacağım bir oje.


          
Nirvana- 308'i görüyorsunuz. ojenin genel özelliklerine bakacak olursak kolay sürülen bir yapısı var çok çabuk kuruduğunu farkettim ikinci katı atmazsanız da güzel ama ben renginin tam çıktığına ikna olmayarak bir kat daha sürdüm. Biraz sedefli bir yapısı var ve çok güzel parıltılar veriyor ojeye. ben topcoat kullanmadım. gerek olduğunu düşünmüyorum ama tabi ki herkesin kendi tercihi. 

                     

Eveeet ojelerim bu kadardı hangisini daha çok beğenirsiniz bilmiyorum ama ben 3'ünü de çok sevdim. Biriciğime tekrar teşekkür ederiiim. Onu çoook sevdiğimi bir kez daha söyleyerek yazımı bitiriyorum. Yarın tekrar görüşmek üzere. Ojeli günleeeer :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder